شناسه خبر : 74216
چهارشنبه 03 ارديبهشت 1399 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت جهادی جانبازان در باشگاه ایثار/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، این روزها به آماده سازی پک های استریل و بهداشتی برای مبارزه با کرونا مشغولند...

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس، این روزها به آماده سازی پک های استریل و بهداشتی مشغولند.

 این رزمندگان جهادی به فرمان و توصیه رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی جامعه عمل پوشانده و این دوران تهدیدآمیز کرونا را به فرصتی برای خدمت تبدیل کرده اند.

به بطالت گذراندن در مرام و مسلک رزمندگان جهادگر این سرزمین دلیرمردان نبوده و آنها مانند برخی که هم در ایام جنگ و هم در ایام کرونا تنها به حفظ جان خویش می اندیشند، فکر نکرده و همچنان که در ایام تجاوز دشمن به خاک میهن، بی تفاوت ننشستند! ... این روزها هم بی تفاوت نشستن را نمی پسندند و در بخش های مختلف، ارادت خود را به مردم و همرزمان خود ابراز می کنند.

 جانبازان نخاعی و دیگر جانبازان عضو باشگاه ستارگان ایثار، این روزها با وجود تعطیلی باشگاه و عدم امکان استفاده از فضای آن برای ورزش، محل فعالیت های ورزشی خود را به آماده سازی پک های بهداشتی و استریل کننده به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا اختصاص داده اند.

 جانبازان این باشگاه ورزشی با تهیه ماسک و دستکش و محلول های ضدعفونی کننده، پک های بهداشتی استریل را بسته بندی کرده و در اختیار خانواده های شهدا و ایثارگران قرار دهند.

download

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi